gombok

2017. augusztus 21., hétfő

Falmatrica és képek

Szerettem volna kicsit feldobni a gyerekszoba falát. Mivel albérlet, költeni nem akartam sokat, és maradandót sem szerettem volna készíteni, hogy az esetleges költözéskor nehéz legyen visszaállítani az eredeti állapotot.
Körbenéztem a kreatív kellékeim közt, és az etikettre esett a választásom. Ez egy ragasztós hátlapú papír. Kipróbáltam, és észrevettem, hogy felragasztható a halvány türkiz tapétára, és nyom nélkül eltávolítható. Kezdődhetett a tervezés. Lassan haladtam, napról napra, mivel közben más tennivaló is akadt (például a munka).


 De sajnos pár nap múlva elkezdett lejönni a fehér matrica a falról, hiába simítgattam vissza állandóan. Valószínűleg a magas páratartalom miatt. Pedig szép lett volna...

Sebaj, akkor lesznek képek!
Méretre vágtam néhány hullámdoboz darabot, kicsit nagyobbra mint A4.
Az etikettel beburkoltam a szélét. Kinyomtattam a képeket az A4-es méretű etikettre, majd óvatosan ráragasztottam az alapra.
Ezután gombostűvel mehetett a falra.
Ha megunja a kis tulajdonosa, csak újabbat ragasztunk a meglévőre.

2 megjegyzés:

  1. Gombostűvel???
    Miből van a fal?

    VálaszTörlés
  2. Gipszkarton. A két szélső képet már meglevő lyukakba tettem. Csak középsőt kellett nekem bekalapálni óvatosan.

    VálaszTörlés