gombok

2016. július 9., szombat

Babaház konyha és szoba

Az alsó szint kisebbik helyre terveztem a konyhát. Ezt először sárgás színűnek szerettem volna, de sehogy sem jött össze, így maradt ez a sárgászöld szín.


A felső szint kisebbik helyre fürdőszobát terveztem, de ez lehet hogy módosul, így nem tipikus csempét tettem a falra, hanem foltos mintájú lett.
 És így néz ki eddig a babaház:

 Aztán eszembe jutott, hogy a leszedett függöny tartókat érdemes lenne a szoba tapétájával beburkolni, hogy szép legyen, mikor visszaragasztom:

5 megjegyzés:

  1. A megszokott alapos részletességgel. :) Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! Elég régen olvasom már a blogod, csodálom a munkáidat.Szoktam én is babaruhákat varrni, de csak kocavarró módon, te viszont profi vagy, csak gratulálni tudok.Most a babaház miatt szántam rá magam az írásra, jót mosolyogtam a függöny- karnisokon, igen, így bódul bele az ember a babaház berendezésbe, tapasztalatból tudom, én is berendeztem már kettőt a lányunokáimnak, és szinte viszket a tenyerem, hogy hozzáfogjak egy harmadikhoz. Üdv:Klári

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Még kész sem vagyok vele, mégis arra gondoltam, hogy de jó lenne majd még egyet felújítani! :)

      Törlés
  3. Ugye hogy ugye! Izgalmas dolog van készülőben. Már várom milyen lesz a folytatás. Amúgy bútorok hogy lesznek hozzá?

    VálaszTörlés