gombok

2016. április 9., szombat

Visszatértem

Régebben elég sok blogbejegyzést írtam. Aztán mikor megszületett a gyermekünk, nem voltam olyan állapotban, és már időm sem volt annyi, hogy folytassam a gyakori blogolást. Ezután hatalmas változásként egy költözés jött az életünkbe. Az új helyen kb 4 hónap  alatt rendeződtek a dolgaink és sikerült (valószínűleg) mindent elintézni, ami az itteni élethez és munkavégzéshez szükséges. Most már teljes erőbedobással dolgozhatunk, és élhetünk. Így most már a gyakori blogoláshoz is visszatértem!
Szeretjük az új helyet, persze elég sok régi dolog hiányzik. Hiányoznak a kedves ismerősök, az ismerős helyek. Sokat jártunk piacra, konkrétan minden héten. Itt nincs olyan, és még a bevásárlást is a neten, házhoz szállítással kérjük. Gyorsabb, és egyszerűbb.
Nagyon szép a környék. Tiszta a levegő. Elvileg Angliában sokat esik az eső, de szerintünk ez annyira nem igaz. Van hogy minden nap esik egy kicsit, de utána még a nap is kisüthet órákra. Viszont itt sokféle eső van, olyan is, amilyen otthon nincs. Olyan finom apró esőcseppekben is tud esni az eső, mintha pára lenne. Készítettem néhány szép képet is:
Eső előtt, mikor már itt vannak a felhők, de még nagyon süt a nap:
 Eső után rögtön:
És a naplemente:
A nap délelőtt 11-től egészen naplementéig besüt a dolgozószobába és lent a nappaliba. Nagyon kellemes.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök, hogy megint gyakran fogsz blogolni! Örülök, hogy rendeződnek a dolgok Angliában. Nagyon szépek a fotók!

    VálaszTörlés
  2. Amikor felfedeztem a blogodat - kb. 1,5 éve -, minden egyes bejegyzést elolvastam. Azóta is minen nap, ha bekapcsolom a gépet, az elsők között nézek Rád, hogy irtál-e. Örülök, hohy ezentúl igy lesz :). Szeretem az irásaidat, szeretem a munkáidat. Jó dolog Tőled tanulni! Éva pjeva@mensa.hu

    VálaszTörlés
  3. Szeretem ezeket a képeidet is . Kérek minél gyakrabban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Ezek már az új telefonommal készültek, nagyon szép képeket lehet vele készíteni...

      Törlés
  4. Hurrá, várjuk a gyakoribb beszámolókat! Sok képpel! :)

    VálaszTörlés