gombok

2014. október 1., szerda

HegeMONy77 labels

Új címkéket terveztem. A cél az volt, hogy a Zoénak varrt ruhákba tegyek saját címkét. Mikor gondolkodtam, hogy milyen is legyen, észrevettem, hogy ha a "Hegemony77"-et elfordítom balra, akkor függőlegesen kiíródik a ZOE név. Ezután kicsit alakítgattam, majd kerestem egy címke készítőt, aki vállal kis mennyiséget is, 100 darabot (Wovenlabelhk). Pár levélváltás után elkészült, majd két hét alatt meg is érkeztek az új címkéim! És még egy kis fémdobozt is kaptam ajándékba!



3 megjegyzés:

  1. De jópofa! :)
    Akkor bővül a profilod, és indul a gyerekruha-vonal is? ;)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ügyes vagy, Móni :)
    Minden jót kívánok! :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm!
    Gyerekruha varrást szerintem csak "saját részre", azaz Zoénak fogok varrni. Az lesz a pihenés varrás :))

    VálaszTörlés